05.06.2011

rikmannsliv

Når jeg blir rik(ikke hvis,men når jeg blir rik) da kan du bare glemme å se meg på kino.(ikke det at jeg renner ned dørene t kinon nå heller). Bortsett fra når jeg blir invitert på premierer sammen med andre kjendiser og jeg får se ut som ei barbiedukke. Jeg skal nemlig ha min egen kino sal. Å egen popcornmaskin og kinostoler som egentlig ikke er kinostoler, men sinnsykt gode stresslesser. Og jeg skal se alle de nye filmene lenge før dere får sett de. haha. Jeg skal se film nå. Enda en film. Bad teacher.Justin Timberlake er med. Musiker som prøver seg innen skuerspilleryrket er jo ett sjansespill. Bare se på x-en hannes. Ja britney spears. Hun laga musikk, spilte inn filmen crossroads også ble hun rar i huet. Kjære ser opptak av fotballkampen i går. Altså film på meg. Å igjen så må jeg få mast om det badekaret med tv og innebygd dvd spiller. Eller tv på soverommet med innebygd dvd spiller. Noe som selvfølgelig ikke vil være noe problem når jeg blir millionær. Jada, jeg er litt tv slave. Men sånn er det bare. "hva?? skal du se film når det er så fint vær ute?" ja for tenk at jg skal det. Har nemlig gavekort på solarium jeg ser du, så sol er ikke noe problem for denne damen her. Skulle ha hatt snacks. Søndag og film og snacks er jo obligatiorisk. Også ønsker jeg meg blomster. Ikke for å ha i hagen, men for å ha på bordet. Bukettblomster. Det er jo sommer og da er det koselig med blomster. Eller egentlig så er det koselig med blomster hele året.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar