05.06.2011

vømmøl

Er iført vømmølklærn og klar for årets vømmøl. Var på jobb tidligere på dagen så bilder av vømmøltoget fikk jeg ikke tatt. Kanskje til neste år.Sokker fra H&M, kjole fra fretex, skaut fra fretex, strikka genser fra den tia jeg enda gikk på barneskolen. Den passer enda :)

Fikk ikke tatt så mange bilder fra årets vømmøl, men noen fikk man da tatt. Det var enormt mye folk på vømmøl å enda mere alkohol og en idiot hoppa inn i meg bakfra sånn at jeg skalla med hodet mitt inni ansiktet t kjære. Ingen skader oppsto, men det svei der og da. Teite folk. Syntes også at det var en dæsj kaldt i natt. Å det var jo kanskje ikke så rart.. 1,1 grader på verdal i natt. Frøys så innmari da jeg endelig kom hjem at jeg la meg med superundertøy for å få sove. Kjære sovna i stolen på stua med vømmølklærn på :) Så til neste år spørs det kanskje at jeg har nødt til å strikke meg lue og sokker for å holde på varmen. og votter.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar