06.06.2011

billy ikea



I dag har jeg vært på Ikea :) Skulle bare inn å kjøpe meg ei bokhylle og endte faktisk bare opp med ei bokhylle. og to skåler. og poseklyper. Ellers ingenting annet. *stolt* Men det tar fort en time eller to inne på ikea selv når man vet hva man skal ha. Fant også ei seng jeg har lyst på. Mitt neste hjem skal få en slik seng. Jeg er så glad jeg ikke jobber på ikea. Da har jeg måtte lånt med meg henger hjem hver eneste dag. Og kjøpt meg større plass å bo.
Jepp, den sengen over her er min neste seng. Til og med kjære var enig i at vi måtte ha sånn seng. Eller han sa bare "jada, det blir sikkert fint det". Så da får jeg det som jeg vil :)
Billy bokhylla står for øyeblikket nedi kjelleren og venter på å bli oppmontert. Men det blir ikke i dag.. T helga kanskje. Bokhylla skal jeg ikke ha til å ha bøkene mine i (jeg eier nesten ikke bøker), men den skal brukes som skohylle :) Endelig skal skoene få komme opp av eska si og fram i lyset og jeg slipper å stå med huet nedi eska å bannes over at jeg kun finner en sko. Men det spørs om jeg kanskje har nødt til å kjøpe flere sko for å fylle opp.. Eller forresten. Jeg aner virkelig ikke hvor mange par sko jeg eier, så det er godt mulig den bok/skohylla er fylt opp allerede.. Skal prøve å huske å få lagt ut bilder av skohylla mi når den er ferdi oppmontert med sko. Fortsatt god mandag.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar