07.06.2011

Torden og penger til overs


HVORFOR er jeg alltid på jobb når det torder? Jeg elsker torden. Det er opphavet sin skyld. Pleide å sitte utenfor på hytta om sommeren og se inn mot trondheim da det tordna og lynte. I dag er det meldt torden og lyn mens jeg er på jobb.



Sitter også igjen med en hel drøss med penger etter at bankene ikke gikk ut i streik alikevel. Høres ut som jeg er tjukk av pæng, men altså.. det er bare lureri. Jeg er ikke det. Men jeg tok ut sånn at jeg skulle ha i tilfelle streiken ble langvarig. Også ble det ingen streik. Så da sitter jeg her da.. Med kontanter. Jeg som ALDRI bruker kontanter.

Hahahaha :) filmkanalen står på her hjemme akkurat nå. Hihihi. Rødhette og ulven. Ulven, du vet den store skumle ulven som spiser både deg og bestermoren din.. Den har de bytta ut med en schæfer i filmen. De kunne i det minste tatt seg bryet med å finne en husky hvis de skal bruke hund.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar