08.04.2013

tjukkas baby


lånt fra google




I dag var jeg på vekstkontroll av babyen inne i magen. Jeg var 14% over normalen sist jeg var på ultralyd så jeg måtte tilbake igjen idag for å se om det hadde flatet ut. Det hadde det så absolutt ikke gjort. Den var nå på 30% over normalen. Baby skal ifølge de som har peiling på det veie 2500 gram på dette stadiet. Min baby veier ca 3500 gram. Og det er enda en god stund til termin 14 Mai. Men hodet lå ned og det var jo gode nyheter så noe positivt oppi alt dette var det jo. Vi får se hvordan det blir framover. Tilbake på nok en ultralyd om 14 dager for ny kontroll. Satser på at baby begrenser matinntaket sitt rimelig heftig de neste 14 dagene. Og mamman begrenser sukkerinntaket sitt på ett nivå lik null hadde vel vært å foretrekke. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar