28.07.2012

Bergen



Vi ankom Bergen og sjekket inn på Rica hotell. Kjempekoselig rom! mhm. jeg sier ikke mer.

Etter at vi hadde vært inne på rommet/kottet i ca 15 minutter dro vi ut.klautrofobien ble sterk... På zackhariasbryggen dro vi. Det var soooool :) Møtte snuppa mi og kjæresten hennes. Også dro vi på en ny plass. Også enda en plass etter det igjen. Ricks endte vi på. Og etter å ha drukket en del dro vi tilbake til hotellrommet/kottet. Jeg <3 bergen

Dagen etter dro vi ut igjen. gikk bortover bryggen og så på alle de gamle husene.det er ikke alle husene jeg tror står der om 20 år... De så litt nedsunket ut om man kan si det sånn. Planen var å møte snuppa mi for å ta fløybanen opp til fløyen. Men hun hadde drukket betydelig mer enn oss kvelden før så hun kalte meg bare for ett sykt menneske da jeg spurte om hun var våken klokken 10.00 også hørte jeg ikke mer fra henne før det tikka inn ei mld om at vi kunne lunsje på fløyen i halv to tiden :)

Mens vi ventet på at snuppa skulle våkne og komme seg ned til byen, satt vi oss likeså godt ned på egon og tok en ventepils. Også regnet det og kjære hadde ingen paraply så vi måtte finne en plass med tak.

Endelig ankommet fløyen og utsikt over hele fine bergen.

Her er vi på tur til akvariet og siden dette er bergen så måtte jeg kjøpe meg regnejakke. Teite meg hadde ikke med jakke for på YR hadde de meldt sol hele helgen. Teite YR som aldri melder korrekt. Men regnjakke ble det.

På akvariet hadde de masse fisk. og seler. og sjøløver. Og ett heftig stort krokodillehode." TA BILDE AV MÆ DA NÅR Æ STÅR VED SIDEN AV KROKODILLA SÅ ALLE SAMMEN SER KOR STOR DEN ER". Bildet ble tatt :)
Tru du ikke de hadde klart å skaffe nemo og doris i akvariet også :) kjempestas

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar