24.06.2011

Fredag

Jeg ser det er så populært på andre blogger å legge ut hva de har har handla, og gjerne hvor mange poser. Skal ikke være dårligere jeg.. jeg endte opp på ca åtte poser i dag. Alt ifra en potetpose til skopose. Setter mer pris på posen med sko enn den med potet for å si det sånn :) Nye sko til samlingen min er ikke feil.


De var såååå søte, så når 'shopping tina' kommer fram, ja da er det ikke annet å gjøre enn å høre på stemmen inne i hodet. Gå inn, finne skoene, kjøpe. Se de har roser på :) Planer om å bruke disse på lørdag neste uke, for da skal jeg i finkjolen i bryllup.



Da jeg var ut å handla møtte jeg på bursdagsvesnet. Ikke mange som vet om han, men det gjør jeg. Å i dag var han tilfeldigvis på utkikk etter meg. Han hadde med seg tre pakker. Bursdagvesnet er som vanlig litt travel, så jeg har fått æren av å dele ut pakkene til de respektive eierne. En pakke skal til ei lita tulle på 1 år, og en pakke skal til en stor gutt på snart 4 år, og den siste pakken skulle til en liten gutt som nettopp har passert 1 år.



Kjøpte meg ny bok i dag da den forrige boka jeg kjøpte ble lest ut på èn dag eller nå sånn. Rapsgubbene denne gangen. Samme forfatter i samme stil så det spørs om ikke kanskje smilebåndet får rørt seg litt denne gangen også.
I morgen blir det tur litt lengere nord i landet og det blir så koselig. Å jeg som er så glad i bilturer, gleder meg masse til turen nordover. Ja jeg elsker bilturer. Burde vel kanskje pakke ned litt ting så man iallefall har med seg en tannbørste om ikke annet oppover.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar