27.06.2011

Boksbrus


Jeg har store problemer med brus på boks. En ting er at jeg aldri klarer å drikke opp den brusen på boks, for det kommer aldri til å skje. Har ikke skjedd enda som jeg kan komme på og sjansene for at det vil skje anser jeg som mikroskopiske. Men det jeg plages aller mest med er tanken på at en flue eller edderkopp eller noe annet insekt har funnet veien oppi boksen og at jeg da får den i munnen når jeg skal ta meg en slurk. Derfor må jeg ha boksbrusen min oppi glass. Og da bare litt i gangen i tilfelle ett dyr finner veien oppi glasset i tillegg. Angst for småkryp kan man vel kalle det. Og uansett hvor stort eller lite ett glass er, så kan det aldri fylles opp mer enn til ca midt på glasset uavhengig av hva som blir fylt oppi. Jeg kommer til å ende mine dager som dehydrert i frykt av småkryp. Ja noe må vi alle dø av.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar