05.02.2013

Tjukkebollafeita

Jeg har fryket denne dagen en stund. Jeg har lenge ment at magen min er mer enn stor nok og ikke trenger å bli større. Men større blir den og den kommer til å ende opp enorm!!  Og jeg har gitt opp å se etter mammaklær som ikke er sommerpreget i form av singletter og t-shorter. Jeg trenger GENSER! Så da måtte jeg inn i skapet til kjære å ikle meg en genser som er hans. Som jeg riktignok har kjøpt, men den er fortsatt hannes. Veldig fin genser da... Jeg begynner å se hvorfor kjære kaller meg "min lille nise" (en nise er en liten hval for de som undrer)



Har også en sånn APP på telefonen min som følger graviditeten. I går tror jeg den hadde tatt en skarp en for mye, for på teksten sto det at jeg hadde 100 dager igjen til termin. Hurra :) Men lengere opp på siden sto det at det var igjen 98 dager til termin. Til tider litt frustrerende når den oppfører seg sånn... Også har baby gått opp i vekt og veier nå 1 kg!!  og er 32 cm lang. Ta fram ett målebånd og finn ut hvor langt 32 cm er. Det er langt! Ikke skjønner jeg hvordan det er plass til baby inni den lille søte magen min.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar