14.02.2013

Opptattdag

 Idag har jeg vimsa rundt i over tre timer. Hadde time til jordmora kl 1030, men det hadde jordmora glemt av. Klokka elleve sa jeg fra for da hadde jeg venta lenge nok, og baby var utålmodig og holdt på å sparke seg ut. Fikk time halv tolv da. Så da tusla jeg rundt litt den halvtimen jeg venta på den nye timen. Veldig lite å se på altså her. Kaldt var det også for det blåste... Snakka litt med kjære på telefonen da for å få tida til å gå,men han var jo på jobb så litt begrensa med hvor mye tid han hadde å snakke med meg.. Tusla sakte, men sikkert tilbake til jordmora da klokken nærmet seg 1130. Gangsperre mens jeg gikk de siste 200 meterne så det gikk i ett veldig bedagelig tempo på slutten. Uansett, alt står bra til med både mamman og babyn. Lagt på meg bare 7 kg og det syntes jordmora var veldig bra. Jeg holder på å gå i bakken hver gang jeg er på den vekta, for jeg er ikke vant til å se slike tall på ei vekt.. Bra det bare er 3 mnd igjen.


bilde fra google



Etter timen dro jeg til NAV for å få hjelp til å fylle ut skjema. Fikk med meg ett skriv med forskjellige telefon nr  jeg kunne ringe hvis jeg lurte på noe. De kunne jo ikke hjelpe meg når jeg sto der med skjemaet! Teite NAV. 

Lite å gjøre med, så det var bare å legge papirene pent tilbake i veska, sjekke mobilen og se at det va kommet inn melding. Hurra, pakke fra ellos ligger klar til henting :) Så da gikk jeg alle de 50 meterne det er fra NAV til Rimi for å hente pakken. Med livet som innsats for der var det så glatt utenfor at jeg holdt pusten da jeg gikk over isen... Henta pakken og inni lå det sprinkelsengbeskyttelse. Må bare få sparka kjære i rompa så han får satt igang å malt senga.

bilde fra ellos.no





Etter turen til Rimi vurderte jeg å bare legge med ned å dø litt før jeg fortsatte handlinga. Bekkenløsning skal man ikke kimse av. Men jeg gikk tilbake til parkeringsplassen og fikk satt meg i bilen etter mye om og men.. Jeg KJØRTE 30 meter til europris for der bare måtte jeg ha garn, Neon garn. Innmari fancy, Hva det skal bli av garnet det aner jeg ikke, men nå har jeg iallefall muligheten til å lage noe. Og tusen takk til deg mannen som ser at jeg har stor mage og hendene full av garn, men alikevel klarer å snike deg inn foran meg før jeg får sukk for meg. Satte virkelig pris på omtanken der altså!!!

bilde fra google



Det er jo valentinsdag i dag. Vi feirer ikke den dagen noe spesielt her hjemme, men jeg kjøpte blomster alikevel. Til meg selv og baby og kjære. En bukett på deling. Med sjokolade oppi til mor :P


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar