30.01.2013

Strikket votter

Jeg har brukt en evighet på å strikke baby votter. Ikke fordi jeg er megahåpløs på å strikke, men fordi den oppskrifta jeg hadde var så teit. Tre sider å bla seg igjennom, både fram og tilbake. Jeg fikk mye hjelp av ei venninne med vottene, og hun er helt rå på strikking. Til å med hun hadde problemer med oppskrifta. Men vi kom oss igjennom det med mye bannskap, oppgitthet og prøving og diskusjoner på hvordan dette egentlig skulle gjøres og når vi skulle gå fra en side til en annen


Jeg er ingen mester på å strikke så de ser litt hjemmelaget ut, men jeg er veldig veldig fornøyd med både meg selv og vottene :)
  Vottene er str 6-12mnd og siden de er i rosa så må de nesten gå til ei jente. Jeg har ei lita snuppe på snart 6 mnd i tankene, men snuppa har ei storesøster på snart 3 år, så jeg syns at hun må få votter hun også. I en annen farge selvfølgelig.  Rettferdig skal det være :)




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar