20.01.2013

Pinne etui

Jeg har i lang tid hatt store planer om å ha en innmari genial dings for å oppbevare strikkepinnene mine i. Hva dette skulle være ante jeg ikke. Ikke før jeg en dag her fant det på internett. Men det kosta over 300 kr. Også kom frakt i tillegg. Også var den ikke spesielt fin å se til heller. Så hva gjør man. Joda, man lager dette selv. Jeg er ikke spesielt dyktig på symaskinen, men jeg skulle ikke la en slik bagatell ødelegge.

Steg 1: kjøp symaskin.
Steg 2: kjøp metervare 
Steg 3: Få hjelp til å skjønne hvordan man får opp den teite undertråden på symaskinen
Steg 4: Begynn å sy

Alt i alt kostet jo alt dette langt over 300 kr, men denne er selvgjort og symaskin kan man jo få bruk for senere også, og pinne etuiet mitt ble ganske fint om jeg må få si det selv :P



Jeg har lagt nedi en enslig strikkepinne på venstre siden for å se om den etuiet mitt gjorde susen. Det gjorde den vettu. Så da er det bare å leite opp de andre strikkepinnene å legge oppi så jeg har system i rotet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar