03.11.2011

Har ferie denne uka, og da bestemte jeg oss for å dra til sarpsborg der hvor min søster bor. Så her er jeg nå. Dagen vi kom fikk vi servert hjemmelaga pizza og det var deilig det. Hjemmelaga pizza e alltid en slager. I går var vi på sightseeing i Saprsborg, men det er jaggu meg ikke mye å se her. Endte opp på ett kjøpesenter da. I dag er planen å dra avgårde til utlandet en tur, nærmere bestemt Nordby senteret i Sverige. Vi får se hva turen bringer med seg :)



Har mens jeg har vært her bynt på ett par sokker. De blir kule de. Er jeg heldig så kanskje jeg gidder å gjøre ferdig sokkene også. Motivasjonen er iallefall til stede denne gangen.
Nå venter jeg bare på mld fra søstra om at hun er ferdi på skolen så jeg kan lage lunsj til henne til hun kommer hjem så vi kan dra avgårde til utlandet på harry shopping.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar