07.08.2011

På lørdagen havna jeg på vors. Og etter at jeg hadde drukket opp flaska mi med champis(jada, jeg drikker champis. Jeg har dyre vaner) fikk jeg servert ei flaske med hvitvin av ei som hadde litt til overs. . Nemlig Senorita. Ja vinen altså. Namnam den var god. Ikke like god som champisen min, men fortsatt veldig veldig drikkende.

Litt senere på kvelden tok vi turen på byen, nærmere bestemt torgballet. Helsikes stor karusell som møtte oss da vi var på tur nedover. Du får ikke meg oppi en slik en med promille i blodet.
Da vi endelig kom fra til inngangen var det jo som seg hør og bør kø. KØ! Men det gikk da kjapt unna. De hadde faktisk tatt seg bryet med å skaffe til veies korterminal! YES I KNOW. Korterminal. Hurra, så slipper jeg å stå i kø i minibanken. Burde jo egentlig luktet lunta da det var kø i minibanken, men det gjorde jeg altså ikke. Gikk etterhvert inn i ølteltet for å handle det som er å få kjøpt i ett øltelt. Nemlig rusbrus. 100(!!)kroner for en rusbrus! Latterlig. Men jeg skulle ha. Kjære hadde på seg spanderbuksene og sa hun skulle spandere en rusbrus på meg og dro fram kortet for å betale. Tror du de tok kort? Nei. Det gjorde de ikke. Gidda vi å gå tilbake til inngangen for å stille oss i kø i minibanken for å ta ut pæng? Nei. Så det ble ingen handling. Tror de tapte stort på ikke å ha bankterminal. Iallefall 100kr.



Too far gone var trekkplasteret på torgballet i år. Jeg gikk stort sett litt overalt og vimsa og flirte høyt av alle "fulle"fjortisene som iallefall hadde drukket minst en øl og var kanonpæremøkkadrita. Det artigste var alikevel da vi gikk bort til karusellene for å se hvor mange som kom ned litt blekere i trynet enn da de gikk opp :) Lenge Leve Fjortisene. Og selvfølgelig en del krangling.. Og grining. Og spying.

Ellers så er det bare 6 dager igjen til avreise syden. Det ble en tur til i solariumet i dag også. Snart ferdi pakket. Mangler bare å få tak på badesko. Noe som er enklere sagt enn gjort. Men det må da alltids være mulig å få tak på. Håper jeg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar