09.08.2011

Badesko




Da har jeg endelig fått tak på badesko. Etter å ha vært helt på steinkjer uten å finne noen ting som engang ligner på badesko og ulike andre butikker på levanger, tok jeg i dag turen innom Magneten og trålte innom de aller fleste skobutikkene. Vanskelig å bare se etter badesko når det er tilbud med opptil 50% rabatt på masse sko, men jeg holdt meg hard.. Gikk tilfeldigvis innom økonomisko ... der endelig hadde de badesko. tre kurver med badesko. En kurv med rosa badesko, en kurv med blå badesko og en kurv med svarte badesko.

Bildet er lånt fra google


Jeg skjønte ganske fort at jeg måtte oppi der hvor det var svarte sko. Hadde de størrelsen
min? NEI. Men hun i butikkene prøvde på seg ett par for meg i str. 40 for hun bruker egentlig 38/39 og de passet nesten hvis man legger godviljen til. Jeg orker ikke lete lengere etter badesko så jeg kjøpte de svarte i størrelsen 40. Jeg er nødt til å ha noe på tærne, ellers brennes de av i sanden.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar