25.07.2011

På søndagen hadde vi faktisk sol ute. Og jeg har til og med gått til innkjøp av bikini så da fikk jeg testa ut den. Passa den gitt. Ble litt solbrent også. Men ikke like ille som kjære. Han var det syden-solbrent- tendenser ang solbrenthet.For de som kjenner kjære og så hvordan han så ut da vi kom hjem fra syden for to år siden skjønner hva jeg snakker om. Skjønner ikke at det går av å være så følsom for sol.


På kvelden dro kjære på fotballtrening og jeg fikk tid til Tina. Ja litt egen-tid. Det endte med gugg i trynet og film. Man må bare bli pen etter å ha sett ut slik som dette i 15 minutter.




Jeg tenner lys i dag da jeg ikke har anledning til å gå i fakkeltog. Tenkte å handle blomster også, men de aller fleste butikkene var stengt pga fakkeltog.Måtte egentlig handle Aloe Vera til kjære fordi han er så solbrent, men det var stengt. Der jeg jobber stengte vi kl. 1730 for fakkeltoget. Mine tanker går til de der ute som er berørt av den tragiske hendelsen på fredag 22/7.Det er så ufattelig trist.Ord strekker ikke til.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar