20.07.2011

I går hadde jeg store planer om å lage meg muffins i dag. Ble ikke noe av det. Glemte å kjøre innom butikken å handle. Sånn er det å ha hukommelse på lik linje med en snerten liten gullfisk. Skulle kjøpe bacon samtidlig også, men siden jeg ikke kom på at jeg måtte innom butikken fikk jeg ikke handlet det heller. Hadde planer engang om å lage meg ei bok om hvor jeg skrev ned alt jeg la fra meg og hvor jeg la det fra meg, men det hadde vel bare endt med at jeg ikke hadde huska hvor jeg hadde lagt fra meg den boka. Så den boka ble aldri noe av.


Var på besøk til frøken M i dag :) Og hun hadde ostepop OG cola. Tina liker dette :) Og jeg fikk EGEN skål med ostepop.
Hun skulle egentlig ha meg med på kino for å se Harry Potter og prøvde å friste med at den blir vist i 3D og hun skulle spandere billett å hele greia. Jeg er ikke spesielt fan av Mr.Potter og sist jeg var på kino så jeg Avatar i 3D gikk jeg glipp av nesten hele første timen av filmen grunnet sjøsyka. Jada. Jeg tåler ingenting og 3D var som å sitte på en båt. Holder meg til vanlig gammeldags format jeg. Jeg renner ikke ned dørene til kinon for å si det sånn. Og når det endelig går en film på kino jeg kunne tenkt meg å se så kan du bare glemme at den går her på verdaln. Eller på steinkjer for den del. Tenker at neste gang jeg tar turen til Frøken M blir det filmkveld. Det bestemte jeg meg for akkurat her å nå så hvis der er noen der ute som brenner inne med en kjempebra "jentefilm" så er det bare å synge ut.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar