21.06.2011

sexy??



I dag har det regna, blest og vært kaldt. Å jeg fryser så fort så jeg endte opp i solarium for å få varmen i meg. Fikk gavekort på solarium av kjære å det blir flittig brukt. Fikk med meg kjære nedover på solariumet også.

Men solarium skal man være forsiktig med.. se bare hvordan det kan gå.. brystene nedenfor navlen.. Ikke bra






Har ellers planer om den derre sommerkroppen da. Den har jeg egentlig gitt litt opp, men ikke helt. Så jeg har avtalt med en jeg kjenner å kjøpe sykkelen hannes da han skulle selge sin alikevel. Planen er da å sykle litt hver dag. Jeg har vanlig sykkel, rosa og lilla merida, men problemet er at jeg er så redd for å begynne å sykle og kjenne at jeg blir sliten... for du kan banne på at jeg da er langt hjemmefra, så det å komme seg hjem kan bli vanskelig. "kjære, er du hjemme? kan du komme å hente meg? Ikke hjemme før om tre timer? Ja nei jeg kan vente jeg." Trokke det. Også bor jeg i trøndelag og her er det ikke akkurat mye bra vær. Så da orker jeg heller ikke å utom døra. så da må jeg ha innesykkel. Har drevet å laga meg ny spilleliste på WIMP med det passende navnet `treningslista`. Så joda. Det er lys i tunellen



Planen med hele den der sykkelgreia er å se ut som adriana lima.. Jada. Det holder ikke med en liten sykkeltur i ny å ne da vettu. Nei da må man virkelig stå på. Det går vel tre dager også gidder jeg ikke mer. Ikke det at jeg er spesielt stor eller kraftig på noen som helst måte, men fra å gå fra 46 kg og x kg i dag på noen få år så er det fortsatt vanskelig å godta det tallet på vekta. Det er snedig det der at ett tall har så mye å si
. Sykkelen blir vel henta t helga engang tenker jeg.Kanskje.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar