23.06.2011

plages

Ja den trimming er utsatt på ubestemt tid da jeg rett å slett ikke aner hvordan man justerer ned setet. Jeg rekker ikke ned til pedalene. Skulle vært noen cm høyere. Hadde ikke gått så bra da heller, men det hadde hjulpet på. Jeg har prøvd det meste, men får det ikke til. Det står at jeg skal trekke ut og vri. Jeg får trekt ut, men ikke vridd rundt. Det samme med justering av setet. Samma opplegget der. Det spørs om jeg kanskje er nødt til å leit opp ei monteringsanvisning på den sykkelen så jeg får brukt den. Baybay Adriana Lima kropp, hello Kirstie Alley kropp





Og igjen må jeg bare få sagt hvor inderlig jeg hater den helvettes (unnskyld språket) måsen. Det er ikke så mange dager siden jeg måtte vaske både meg selv og bilen fordi vi var nedbæsja. Tror du fankern meg ikke at jeg må vaske bil igjen. Ikke fordi bilen er skitten, men fordi den er nedbæsja! Ikke engang spylervæska på bilen tok flekkene på vindusruta.Hadde det vært skuddpremie på måser hadde jeg vært multimillionær nå! Jeg skulle ha hatt så mye penger at jeg måtte ha hatt to kontoer i banken for å få plass til alle pengene. Også bråker de noe så inne hel****te der de sitter og strekker hals . Jeg HATER måser.

2 kommentarer:

  1. har du ikke son verktøy på boks da, så mulig at du får t å trekk ut og vri.

    SvarSlett
  2. Du ska vri så trekk ut ;)

    God treing (",)

    SvarSlett