13.06.2011

Pinse


Det var varmt her om dagen. Iallefall var det det når bildet ble tatt. Har vært uten internett og tv og radio siden i går grunnet dårlig vær. Torden og lyn :) Satt ute på verandan og kjente hvordan det rista i treverket. Jeg elsker torden og lyn. Gikk fra 25 grader til stusselige 10 grader ut. Bare å pakk bort bikinien og finn fram fleecegenseren igjen. Lørdagskvelden ble tilbringt først oppi grillfatet t svigers, og deretter oppi ei litersflaske med jäger. Heldigvis var det andre som tok ansvar for at den ble drukket opp. Men hadde det vært tyrker er jeg redd for at det er jeg som hadde drukket opp en liter. uten problem.




På natta fant jeg ut at bila måtte ha bensin. Så vi kjørte på levanger for der har de billig bensin. 12,87 ER billig for bensin.


Selv klokka 2 på natta var det varmt ut. Jepp, jeg liker sommer :)




Har jo vært på ikea og kjøpt meg bokhylle.. Den er nå oppmontert og sko har fått plass :) Tror egentlig at jeg kanskje egentlig burde ha kjøpt en reol til, for jeg har ikke plass til flere sko. Og jeg har lagt unna ei hel eske med sko som skal kastes. Også har jeg veldig mange svarte sko. Oppi denne eska ligger det da sko som skal kastes.. Aner ikke hvor mange par det er oppi der. Ett par gule sko, resten er svart.Litt slitasje på de, men de brukes ikke så da er det visst ikke noen vits i å ha de lenger har jeg hørt. Farvel sko.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar