10.06.2011

Nye blomster




Da har jeg vært nok en tur på Plantasjen og handla meg enda flere blomster :) Men føt vi kom så langt som til plantasjen, måtte vi ha litt mat i kroppen.
Dagens måltid tok vi på kina grillen. Da vi endelig hadde fått i oss m
at kunne vi fortsette ferden mot Plantasjen.


Dette ble da dagens fangst på plantasjen. Georginer eller noe sånn tror jeg de heter. Turen på Plantasjen holdt på å bli dyr da kjære fant seg rotting sofa(så
nn modulsofa du bygger selv) og hadde absolutt alle intensjoner om å ha med en sånn hjem. Den kosta ei lita mnd lønn, men det spilte visst ingen rolle for sånn skulle han ha! Bastabom. Det ble ingen sofa på han...ikke denne gangen iallefall.


Lys må man ha. Å når de blinker og ser ut som øyenstikkere samtidlig er jo det bare knall :)



Trappa er spylt. Det er ikke regnvann som gjør at den er våt. Hører rykter om at det er så mye vann lengere sør i landet.



Blomsterpottene mine kom til nytte de også




Slik ble da det andre bedet mitt og det ser da riktig så bra ut om jeg må få si det selv.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar