13.04.2011

tenner og strikking

Lenge siden det har blitt sagt noe her på bloggen, men det er av den enkle grunn at jeg ikke har hatt noe å skrive om. Bortsett ifra at 15 stk tannleger som jeg ringte angående tanna mi, ikke kunne ta imot meg (finnes det virkelig ikke ø-hjelp på verdal, steinkjer eller stjørdal?) Hva om jeg hadde tryna med tennen først i asfalten slik at de knakk rett av? "alle tennene har falt ut sier du? jaaa, nei vi har ikke ledig time før etter påska vi. Er du ikke pasient fra før av? nei da kan vi dessverre ikke ta imot deg i det hele tatt". Ble så irritert da ingen kunne ta imot meg at jeg snerra til ene tannlegen og fortalte henne at da kunne jeg til helvette trekke den forbanna tanna sjøl. Ja jeg hadde vondt og etter flere dager med voltaren og pinex forte uten spesiell virkning, var jeg lei. Tanna er der enda den, men ikke så vond så smertestillende har jeg slutta med. Satser på at det går over av seg selv så får jeg heller ringe tannlegen og bestille time til høsten engang.

Også har da søstra lagt inn bestilling på votter så da må æ nesten strikke votter t hu. De blir ikke helt som på bildet, og det synes jeg er rart for det er ei latterlig enkel oppskrift. jaja. Den e hjemmelaga så da skal den vel helst se litt hjemmelaga ut. De blir blå med flettemønster på. Bilde blir lagt ut når de er ferdige. Kanskje satse på skjerf i samme mønster som vottene.. Hmmm. ja kanskje det ja kanskje. Vi får se hvor lei jeg er etter vottene.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar