08.04.2011

tannpine

Så sitter jeg her da. Med tannpine. Kjempetrivelig, spesielt på en fredag og tannlegen ikke har åpent før til mandag. Typisk det. Men jeg er ikke ukjent med tannpine og tenner. Dette har skjedd før. Burde vel kanskje ta hintet å dra meg av gårde til tannlegen å fjerna den tanna, meeen kommer liksom aldri på det før jeg har vondt igjen. Sist jeg hadde vondt dro jeg til apoteket å kjøpte meg bedøvelses krem. Smaker helt grusomt, så grusomt at man nesten brekker seg, men det funker. Voltaren tabletten jeg tok for en halvtime siden virker tydeligvis ikke. Trodde det var sånn sterk smertestillende jeg. Jag har blived lurad. Ellers har jeg da google litt på det her med tannpine og funnet ut at nellik skal være bra. Det selges på apoteket. Ikke har jeg nellik og ikke er apoteket åpent. hurra for det. I natt blir en lang natt..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar