02.04.2013

Mariuspåske

Marius er jo i slaget for tiden, så da er det jo klart det måtte lages marius lue. Med egen vri :) Denne ble gitt bort som bursdagsgave til broren min som feira bursdagen sin på skjærtorsdagen.


Feira bursdagen min da jeg også siden jeg og broren har bursdag nesten samtidig, og da fikk jeg marius strikkebok av kjæresten min :) Hadde ønska meg den så den passet midt i blinken. 


Lørdagen dro vi på hytta og skulle tilbringe noen dager der. Strålende sol, men litt kaldt så måtte ha på pledd mens man satt og nøt sola. 


Var bare sol ei lita stund, så da det skyet over ble det kaldt og man måtte trekke innom hus. Og siden jeg hadde fått så fin bok til bursdagen min endte jeg opp med å lage meg pannebånd. Tidenes største pannebånd for den går vel akkurat over hodekanten. Laga meg mobilvott også i marius, bare i motsatte farger av pannebåndet.


mobilvotten



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar