05.03.2013

Handling

Var en tur på Bohus i dag for å få tiden til å gå. Lei av å sitte hjemme. Så jeg tok bilen og kjørte nedover. Gikk vel ca 50 skritt før jeg kjente at dette var innmari dumt. Men jeg visste sånn omtrent hva det var jeg skulle ha. Fotohylle og ei vanlig hylle og bilder så da var det bare å begi seg rundt i butikken å lete. Fotohyller trodde jo dumme meg at jeg kom til å finne sammen med bildene. Meeen nei. De fant jeg sammen med oppbevaringen. 

bilde lånt fra bohus.no
Kjøpte to slike fotohyller. Også skulle jeg jo handle meg sånn lang hylle. Men jeg ombestemte meg da jeg sto og så på den. Jeg kom plutselig ikke på hvor jeg hadde tenkt den og om jeg hadde bruk for den.. Jeg vurderte vel egentlig om jeg skulle ha ett bilde bak senga eller om jeg skulle ha hylle. Hadde i utgangspunktet bestemt meg for hylle, men ble så usikker da jeg sto der så jeg må bare sette det på vent.

Bilde fra Ikea.no


Vi har slik seng fra ikea med en kjedelig hvit vegg på alle sider. Usikker på hva jeg vil gjøre innpå der og da spesielt bak senga. Tips mottas gjerne. Bildehandlinga utgikk den også da jeg ikke fant det bilde jeg var på utkikk etter. Fant meg ei billig lampe til å ha på barnerommet da :) halv pris. 



Gikk til kassa og betalte og gikk ut til bilen da jeg kom på at jeg må ha middag. Blæ. Så var det da å gå opp på butikken i 2 etg. Fikk handla meg middag og på tur ned trappa så jeg ett skilt med tilbud på babyklær fra 20 kr og oppover. Men da hadde jeg så vondt at jeg orka ikke engang å tenke tanken på mer handling.  

På tur hjem tror jeg stakkars bilen fikk nok av å være bil. Sto i krysset og ventet på at bilen som kom fra siden hadde passert så jeg også kunne få kjøre utpå veien. "hosthosthosthosthost jeg vil ikke kjøre mere host host". Måtte bare svinge meg ut i kanten i ei busslomme for bilen orka ikke mer. Den bare døde. Dette skjedde to ganger på tur hjem. Det skal sies at det tar ca 5 min fra hvor jeg bor og ned til der hvor jeg var å handla.. og den døde to ganger. Det spørs om ikke det blir ny bil om ikke så alt for lenge. Hvis noen vil ha en 1989 toyota camry 2.0 til en billig penge så bare rop ut :)






2 kommentarer:

  1. Den senga dokk har e den vi å vil ha :D

    SvarSlett
  2. da e det vel bare å ut å kjøp da :)

    SvarSlett