01.03.2013

babypakker


Når man er smelt på tjukka så kan man få gratis pakker :) Denne har jeg henta på apoteket :) Blått stelleteppe for de hadde enten rosa eller blå pakker. Og jeg som ikke aner hva jeg får fikk utlevert blå, så kunne jeg bare komme innom å bytte til rosa hvis jeg trengte det etter at baby var født.Oppi boksen er det veldig mye kjekt. Blant annet så er det termometer, våtservietter, stelleteppe, to poser man blander ut i varmt vann også har man varm drikke(hva heter det da????) en deodorant, litt salve pluss mye mye mere. Fikk en babypakke tidligere i år også, men den har jeg helt glemt hva som er oppi. Mener å huske det var bleier, våtservietter og salver og kremer og slike ting.

 Har en babypakke liggende å vente på ett annet apotek også, men jeg plages sånn med bekkenløsning om dagen at jeg kommer meg knapt ut døra. I går kveld trodde jeg at jeg skulle dø, for jeg klarte ikke å bevege meg i det hele tatt! Gikk heldigvis over. Får ta den en annen dag. Enda 10 uker til baby skal komme. Også vil jeg få babypakke fra Rimi etterhvert også når det nærmer seg. Hurra for gratispakker :)















Legger ut ballongmagen min også så er det gjort...






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar