02.01.2013

Barnevogn

Det er enda ca 19 uker igjen til jeg nedkommer med arving, men flere av de jeg har snakket med ang barnevogn sa at det var opptil tre mnd ventetid på den vogna jeg hadde sett meg ut. Det vil da si at hvis jeg bestiller nå så har jeg vogna i april hvis jeg er heldig. Vet jo hvordan det er med ventetid og sånn. Tar alltid lengere tid enn de sier det skal ta. Så jeg snakka med kjære og vi ble enig om at vi kan iallefall dra nedover på butikken å se hva de har og legge inn bestilling. Som sagt så gjort.



 Mange barnevogner og stellekommoder, og klær, og div annet utstyr. En hel jungel jeg fint kunne ha rota meg bort i. Heldigvis er jeg og kjære enig om det meste så vi fant mye vi begge likte av utstyr. Blant annet enn stellekommode med "basseng" som kjære kalte det. Den får vi handle siden for som alt annet så koster det!  AAAAAAAnyway. Tilbake til barnevogna. Tre mnd ventetid på vogna. Traff på en dame som hjalp oss litt med å vise div funksjoner på vogna (som vi hadde glemt innen vi kom inn døra hjemme) og div utstyr man kunne få kjøpt til ekstra. Bilstol f.eks må man jo ha.




  Veldig greit med den bilstolen ....... ja husker ikke hva den heter i farten akkurat nå,(ikke den på bildet, men den var iallefall kjeeempesnedig for den festet man bare i isofix. "Ja men vi har ingenting vi så vi må vel ha det også da". Nei isofix er noe som allerede er i bilen. "jaha, men vi har ikke kjøpt isofix enda til å feste i bilen så vi må ha det for å feste basen til stolen i. Vi har ingenting enda". Følte meg litt teit da det viste seg at isofix er noe som allerede finnes i bilen fra leverandøren. Jeg er ganske fersk med alt dette av babyutstyr så jeg hadde ikke peiling på hva det var snakk om. Ble ingen bilstol på oss denne gangen for den kom på tilbud til enten helga eller til neste uke. Får stikke nesen innom å handle den da. Alt man kan få til tilbudspris er veldig snedig.Det koster med utstyr altså.


Spurte dama i butikken hvor lang leveringstid det var på den barnevogna jeg hadde sett med ut, og hun sa det var ca to mnd. Men hvis jeg ville kunne jeg få utstillinga og ta med hjem i dag. Så nå står det en superfin barnevogn på stuegulvet mitt og bare venter på sin rettmessige bruker. Kjære så veldig kry ut der han gikk å trilla på vogna ut av butikken og bort til parkeringsplassen. Så nå har vi litt over 4 mnd på oss til å lære oss hvordan vogna fungerer.. Det skulle vel holde det.  


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar