08.01.2012

Jul og nyttår

Da er julen kastet ut for i år og jeg har fått meg ny leilighet igjen. Virker sånn hver gang jeg skifter gardiner at jeg har fått ny leilighet. Noen bilder fra jula og nyttår må jeg da få lagt ut.Juletreet i byen var pyntet og nissen hadde vært der med alle pakkene.Dro med meg kjære for å feire jul i byen i år. Innmari snille i år har vi vært for det var mange pakker til alle sammen.
Kjære fikk ett artig skjerf blant mange andre gaver.


Andre juledag dro vi på slektstreff. Familien til kjære pleier å treffes hvert år på 2.juledag. I år var det ca 70 stk.

Jeg har en facinasjon for hårpynt og anledning bildet har jeg fått helt ny hatt..



Nyttårsaften ble feiret hjemme hos JB. Der var nissen og nissekonen glad for å endelig ha litt tid til hverandre igjen etter den slitsomme julen.

1 kommentar: