15.01.2012

Helg


I går tok vi ferden til en på jobb (eks arbeidskollega for å være korrekt) for å ta en pils eller ti. Han hadde øl spillet. Skumle greier det der med øl spillet. Opp og holde en tale, bryt håndbak med personen til venstre, drikk så mange armhevinger du klarer, syng en sang om en båt( den eneste sangen jeg kom på om en båt var den "jeg kjenner en båååååt, den heter anna, anna heter den". Fikk sterk kritikk på at den ikke handlet om en båt, men om ett dataprogram. Jeg er sterkt uenig!)
Do pauser var det heller lite av så når man endelig kom på ett felt hvor man kunne gå på do var man allerede avgårde i springfart før man hadde lest ferdig kortet.
Hele spillet var på svensk så min kjære eks kollega som er svensk måtte oversette ett par ganger for at vi skulle skjønne hva som sto. Min kjære vant hele spillet med over 100 øl(altså slurker i mannestørrelse) og var mer enn klar for senga da vi beveget oss hjem i halv to tiden på kvelden.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar