20.09.2011

Gardiner

På stua har det i lang tid nå hengt hvite panel gardiner. Jeg elsker gardinene mine og de skiftes ut kun en gang i året for å henge opp julegardinene. Men nå har jeg faktisk kjøpt meg nye gardiner. Var på tilbud og jeg kan ikke motstå tilbud. Men hvem kan vel det?

Samme type gardiner henger på spisestua. Det blir så lyst og fint når de gardinene henger opp. Men nå er det jo høst, så da kan det jo være greit med en forandring.

Slik ble det da med de nye gardinen. Love it. Nå mangler jeg bare en duk som er i samme farge, helst med en hvit blondekant nederst. Har ikke funnet noe, så det spørs om jeg ikke er nødt til å sy min egen duk og sy på blondekant.. Det ser jeg for meg kan bli ett kjedelig prosjekt som aldri blir gjennomført.


Dette er duken som ligger på spisebordet for øyeblikket. Veldig pen den også, men nå må den altså skiftes ut. Hvis noen har forslag om hvor jeg får kjøpt en mørk grå tekstilduk med blondekant nederst som ikke koster all verden, er det bare å rope ut.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar