04.08.2011

Syden

Lørdag 13 august går turen til tyrkia, alanya :) Det var min bursdagsgave til kjære. Han har bursdag 23 August og vi hadde snakket om sydentur. Men siden jeg bestemte meg for å overraske kjære med sydentur endret vi planen til bilferie i norge. Jeg måtte si det til han her om dagen for han bynte å mase om at det måtte bestilles overnatting og slike ting snart. Pluss at jeg hadde gått tom for unnskyldninger for å prøve å holde det hemmelig.
Egentlig så burde jeg ha pakket ferdig kofferten min allerede, men så langt har jeg ikke kommet. Jeg er alltid tidlig ute med å pakke til slike ting så jeg ser hva det er jeg mangler eller om jeg har alt jeg trenger. Jeg har aldri det jeg trenger så det spørs om jeg ikke har nødt til å handle inn litt og hva som trengs å vaskes .. Som f.eks paracet. Her i huset finner du ikke smertestillende(jeg har troen på at kroppen leger hodepine og diverse selv og trenger man smertestillende bør det være sterke saker fordi man har så vondt at man helst vil dø)
Her er jeg på tur ned fra borgen i alanya. Og vi skulle gå til hotellet. Hotellet ligger ca helt til vestre på bildet. Som du ser så var det ett stykke. Og det var varmt. Ikke engang paracet hadde hjulpet her! Ja jeg har vært der vi skal i år ett år før :) Jeg er litt pysete av meg og tør ikke begi meg uti den store skumle verden hvis ingen har vært der før og som kan være med meg. Alle gangene jeg har vært i syden har jeg endt opp i tyrkia. Ikke at jeg flyr til tyrkia på daglig basis, men i år blir min fjerde tur dit.Hva kan man si? Tyrkia har sol, strand og paraplydrinker og de har varmegrader. Har jo begynnt å tatt en del sol for å begrense solskadene i syden. Nei det er ikke sant, for i dag var dag nr 2 i solarium så en del sol har det ikke blitt. Men det blir. Til å med kjære var med i går for å ta sol. Han har lært. På den tøffe måten. Han var så solbrent sist vi var i tyrkia at han fikk feber og ble sittende inni en dag på hotellrommet. Heldigvis så hadde de NRK(!!) på hotellet så han hadde visst klart seg bra :) Så solarium blir foretatt hyppig fram mot avreise for å danne grunnlaget i huden.
Nei nå må jeg ned i kjelleren å grave fram kofferten og så smått begynne å pakke.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar