11.08.2011

Pakket og klar

Hmmm. ja. jeg er ferdi pakket. Jeg har pakket i tre dager, så nå tror jeg kanskje at jeg er ferdig. Jeg blir aldri ferdig med å pakke. Bare vent til jeg står der på værnes og plutselig kommer på at "å herrefaan æ har glemt av..." Derfor pakker jeg tre dager i forveien. Da har jeg sånn viss oversikt over hva det er jeg har glemt av og hva det er jeg har pakket for mye av. glemte faktisk å skrive liste over hva jeg skulle pakke. Jeg har alltid lister over ting jeg må huske på. Men denne gangen er jeg listefri. Kommer helt sikkert til å glemme av shampoen min. Har brukt 26 år på å finne en shampoo som passer håret mitt, så den er jeg avhengig av. Den kommer jeg til å glemme av. HEEEEY. jeg kan lage liste nå med alt jeg kommer på at jeg må pakke ned akkurat før jeg drar ut døra. Som f.eks tannkost og tannkrem. Og shampoo. Må ikke glemme av shampoo.



Ellers har vi vært å flink å vaska klær som en helt slik at skittentøyskurven er tom til vi kommer hjem fra ferie. HAHAHAH. den er fylt opp igjen! hvordan går det an? Vi er to stk som på 1 dag klarer å fylle opp ei skittentøyskurv.

Ellers så har jeg da kommet over enda ett problem. Hvilken av disse to havner som flyveske? Altså den du har med på flyet for å stappe alt oppi som du ikke tør sende med kofferten under flyet fordi du har for liten koffert så noe må man bare rett å slett ha med på flyet i flyveska, eller fordi det er med videokamera og fotoapparat og bøker og ipoder og kryssord. Ei venninne av meg mente den svarte for den gikk til alt og at jeg burde gå for den. Ei anna venninne av meg skulle på vors og byen i kveld, men på jobb i morra, og anså det som ett større problem enn veskeproblemet mitt. Ingen hjelp å fra henne altså. Må vel prøve pakke de begge to å se hvem som egner seg best. Er det bare jeg som stresser som dette før man skal ut å reise??


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar