03.07.2011

Bryllup

I helga var jeg og kjære så heldige å få lov til å være med i bryllup. Vi dro til Trondheim på fredagen og var der hele helgen. Vi fikk servert mat da vi kom fram til byen, og det passet oss midt i blinken for ingen av oss hadde spist noe spesielt den dagen.Her er jeg da ferdi pyntet(bare unngå rotet rundt) og klar til å se paret blitt gift i kirken. Verdens vondeste soveplass den sovesofan der. Helt grusom.



Kirken var pyntet i rosa og veldig koselig og intim. Helt perfekt.


Her er det vakre paret og de sa begge ja :) For ett fantastisk par. Noen tårer og klumper i halsen ble tørket og svelget unna under vielsen, men det er vel gjerne sånn det er.




Da vi ankom hotellet hvor mat og fest skulle være var det som en fryd for øyet. Her har virkelig bruden stått på. Vi fant plassene våre som var delikat pådekket og meny kortet kunne jeg spist opp for det som sto på kortet fristet mer enn man skulle kunne tro. Og maten var himmelsk. All ære til kokkene på hotellet.


Se den herlige desserten. Den smaker bedre enn den ser ut. Og den ser jo ut som en liten bit av heaven



Ved siden av tallerknene sto det slike søte esker :) De var fylt opp med love hearts. Så søtt:)


Meg og kjære :) Hahah.. Ja. Under middagen så reiser plutselig bruden seg og sier: Jeg og min utkårede har vært sammen i 5 år. Og vi har vært i 5 bryllup. Så vi regner jo med at denne trenden fortsetter slik at vi får fortsette å gå i bryllup også til neste år. Så da sender vi ballen over til dere. Gjett hvem hun kaster ballen til.. joda, meg og kjære og to andre par. Jeg håper ett av de andre to parene tar imot ballen for aldri i verden om jeg rekker å planlegge ett bryllup til neste år.



Litt dårlig bilde av fargen på kjolen, men den er faktisk litt mer rosa enn det som kommer fram.




Det ble selvfølgelig obligatorisk kyssing på stolene og faktisk under bordene også.



Bruden hadde det som må være verdens nydeligste brudebukett. Rett og slett helt perfekt




På kvelden ble det fest for å feire brudeparet og jeg bestilte med en jordbærdrink. Det ble tre stk for da jeg gikk tilbake for å hente med en til, var det tomt for jordbær. En ellers vellykket fest og ønsker brudeparet alt godt i framtiden.

2 kommentarer:

  1. Klarer fint å planlegge bryllup på et år ja! :)

    SvarSlett
  2. skulle helst ha hatt pengene også da slik at man får det bryllupet man ønsker seg uten å måtte ønske seg bryllupet i bryllupsgave...

    SvarSlett