06.03.2013

Englandstur

Min kjære har vært i england, nærmere bestemt Manchester for å se kampen mellom Real Madrid og Manchester United? Jo jeg trur det var det han var for å se. Jeg har vært hjemme alene og kost meg med 3 dager uten fotball på TVn. 
Å når man har kjærest som har vært i utlandet så får man jo gaver :) 

 Jeg fikk fra tax-free masse sjokolade :) 

 Jeg fikk t-shorte med tøft trykk på :) Det hadde visst ikke vært helt enkelt å finne ut av str min, men den passet innmari bra :)


Jeg fikk også en hvit t-shorte som også var for gravide :)  Trengtes da jeg ikke har klær å ha på meg lengere


Baby fikk også klær. Bukse, genser, smekke og bamse. Dette er str nyfødt.


Baby fikk også en body i str 12 mnd


Og sist, men ikke minst. Hva er vel en manchester tur uten manchester klær til baby? 


Mulig jeg burde sende kjære avgårde til utlandet ett par dager litt oftere. Slipper fotball hjemme og man får gaver :)

 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar