03.03.2013

30 Uker

♥ Termin ~ 14 mai


♥ På vei ~ 30+1
♥ Igjen til termin ~   10 uker
♥ Kjønn ~  vet ikke
♥ Utålmodig ~ ja litt.
♥ Hodet festet ~  ikke riktig enda, men det skjer vel snart
♥ Aktivitet i magen ~ masse liv.
♥ Bestemt navn ~ Ja
♥ Vektøkning ~    7kg ved siste kontroll til jordmor
♥ Barnerom ~     jepp                                                                                                                               
♥ Utstyr ~ Vogn, bilstol, seng, klær +++
♥ Mangler av utstyr ~ mangler fortsatt stellekommoden
♥ Vann i kroppen ~ Nei
♥ Melk i brystene ~Nei
♥ Om fødselen ~  Gleder meg faktisk. Håper det går bra. Skal inn på ekstra UL for å se om morkaka har flyttet på seg så jeg slipper Keisersnitt.
♥ Plager ~    Bekkenløsning, halsbrann, neseblod, ømt på høyre side av ribbeina, kunne holdt på i evigheter
♥ Strekkmerker ~ ikke som jeg har sett enda
♥ Oppegående ~  Ligger helst
♥ Sulten ~    fortere sulten fordi jeg spiser mindre når jeg først spiser fordi baby ligger iveien
♥ Høygravid ~ nei, men det nærmer seg med stormskritt
♥ Matkikk ~    Veldig glad i slush og is og frukt
♥ Kynnere ~   det hender seg hvis jeg rører meg mye
♥ Tungt ~ huff ja.. vanskelig å stå oppreist lenge igangen
Mage bilde ~ nå håper jeg virkelig ikke at jeg blir større...
 
 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar