26.02.2013

Vasket meg til Sverige



Hvordan husmødre gidda å gå hjemme dag inn og dag ut før i tia skjønner jeg ikke... Skjønner at de gjorde husarbeid dagen lang for å få dagen til å gå. Jeg er ikke så huslig av meg at jeg vasker i tide og utide, men det hender seg jeg tar i ett tak. Som  i går f,eks da bestemte jeg meg for å skifte på senga og vaske soverommet til både oss og det som etterhvert skal bli babyrom..

lånt fra google
  Jaaada. Inne på babyrommet står det da en lenestol som er tenkt å brukes som ammestol når den tid kommer. Problemet var at bekkenløsninga ble litt kraftig da jeg holdt på å vaske, så jeg satte meg ned bare litt for å hvile... Å der ble jeg sittende.. Kom meg farsken ikke opp av stolen. Så der satt jeg da. Og mobilen lå igjen nede på stua selvfølgelig så jeg hadde liksom ingenting å holde på med mens jeg satt der. Heldigvis var dette litt utpå dagen så kjære kom snart hjem fra jobb så han hjalp meg opp :)




Jeg og kjære bestemte oss for å dra til utlandet da jeg kom meg opp av stolen, nærmere bestemt Sverige, åre, for jeg kjeder meg snart ihjel.Også va jeg litt deppa etter å ha blitt sittende fast i stolen.. Så til sverige dro vi. Kjøpte så my godteri at jeg tror jeg kom over ett kg. Har spist av en del nå, så liten vits i å veie den, men det var mye. Og bacon. 6 pakker bacon. Hva er vel en sverigetur uten bacon???


Så hva gjør man når man er sykmeldt da og har heeele dagen på å gjøre ting? Jo,jeg strikker, og denne gangen ble det sånn etui til å ha rundt tennbrikkettene sine. Jeg er derimot håpløs på å lage egne motiv så jeg googler alt jeg kommer på jeg vil strikke, også låner jeg oppskrifta som ligger der ute i nettets fantastiske verden.

Denne har jeg stikket selv.



 Oppskrifta til etuiet fant jeg her: http://www.strikkeblogger.no/2012/03/tenn-brikett-trekk/






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar