10.07.2012

Etter 7 uker med sykmelding å bare glodd tv har jeg da startet på jobb igjen.utrolig hvor lat man blir av å bare sitte i ro. SÅ lat at jeg ikke gidder å vaske kopper engang.. Vi er bare to stk, men vi mistenker noen ganger å ha en hel flokk med folk boende uten vår viten som til stadighet bruker våre kopper og fat og bestikk. Jeg fikk med meg kjære på elkjøp og vi kjøpte oppvaskmaskin, så nå kan bare den hemmelige flokken med folk bare bli boende for jeg trykker bare på en knapp så er ikke oppvasken noe problem.

Det er jo sommer nå og sommer betyr jordbær. Norske jordbær. Jeg kunne spist meg ihjel på jordbær.

 Hadde besøk av søstra og broren ei helg. Fikk lurt med meg broren på skogtur. Kan klaga og sutret heeele veien opp... og ned. Da vi endelig kom på toppen begynte det å tordne så vi fant ut at det var best å gå ned igjen. Skummelt med torden og lyn der det er mye trær, noe det gjerne er i en skog! Men jeg er veeeldig fornøyd med å ha fått de med meg på tur. Utsikt over hele verdal ifra helloporten. Ja det er det det heter der vi var på tur.
Var nok en tur på ikea da. HUSK Å TA MED SKIBOKSEN NESTE GANG MAN TAR TUREN TIL IKEA. Det var bare tre poser fra ikea, men de hadde vi virkelig problemer med å få med oss i bilen, da den var fylt opp med en lenestol og tilhørende puff!


Sommeren kom plutselig her en dag. 52,5 grader i norge. på en veranda. Æ holdt på å gikk ivei! Takk til det oppfinnsomme geniet som kom på at AC i bil er smart! (jeg har ikke stilt inn klokka på rett tidspunkt på værstasjonen min så det er ikke midt på natten slik det gir inntrykk av. da hadde vi snakket tropenatt da)

Når sommeren kom sånn plutselig måtte vi jo ha hagemøbler. Å hagemøbler ble kjøpt. Å hagemøbler er flittig brukt. I love hagemøbler. Neste år tror jeg vi blir å kjøpe inn spisemøbler til å ha ute. Vi har ikke det å det må vi jo ha. Vi bare låner av mine foreldre og kjære sine foreldre enda. Vi får se hva vi ender opp med når den tid kommer.  Men noe lignende som den sofagruppen hadde jo ikke vært dumt...


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar