14.01.2012

Shopping

I dag har jeg vært på etterlengta shopping. Måtte bare ha disse da jeg så de var nedsatt med 50%. Sko kan man ikke få nok av. Kjære mente jeg hadde slike fra før av, men hva vet vel mannfolk om sko?


Blomster fikk jeg også kjøpt inn. Leiligheten ble så tom da jula ble kasta ut så jeg kjøpte fargerike tulipaner som ett tappert forsøk på å få noen farger inn her igjen. Farger på interiøret finner du ikke hjem her, og ikke kommer det til å få farge heller. Utenom grått. Grått kan jeg godt ha inn her.Men der stopper det.


Måtte jo kjøpe meg ny genser da jeg var igang med shoppinga også. Og nye jeans. 100 kr i avslag på jeans. Jeg er lettlurt så jeg måtte jo kjøpe nye jeans også.



Også var jeg og kjære innom gullsmeden for å levere inn ringen min. Den har tre diamanter, men den skal få to til :) Altså 5 stener. Da jeg fikk ringen hadde den "bare" en sten. Jeg elsker ringen min. Den ringen kommer til å være verdt mer enn leiligheten til slutt når jeg er ferdig med å sette på diamanter. Drømmen er diamanter heeeeele veien rundt. Men da er det ikke sikkert jeg tør gå med den.. Kanskje det holder med 5 diamanter?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar