10.10.2011

Oktober er en travel måned. Det er bare sånn det er det. Starta første helga i oktober med å dra til Kolvereid. Jepp, kolvereid. Men først var jeg på Stjørdal for å hente opp enda en kompis som jeg etter litt kjapp hoderegning kom på å ikke har sett på to år.TO år. Skjemmes. Meeeen uansett. Vi skulle til Kolvereid for å feire vår felles kompis med siste dagen som 30 åring. Han mente det ikke var grunn til å feire at man fylte 30 i fjor, men det var større stas og feire at man var ferdi med å være 30.



Også kom vi da til helgen som har vært. Da fikk jeg besøk av snuppa mi. Jeg serverte middag som besto av baconsurret indrefilet. Det ble absolutt ingenting igjen av middagen, så enten lagde jeg for lite, eller så smakte maten alldeles perfekt. Håper/satser på det siste.



Oktober er jo som kjent rosa måned, og jeg har da kjøpt inn rosa roser, skifta til rosa laken på senga, rosa sengesett,(gjett om mannen i huset er fornøyd med å sove i rosa) og det eneste jeg mangler er den rosa sløyfen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar