31.07.2011

Her om dagen dro jeg med meg kjære på shopping for jeg trengte sårt nye klær til når jeg plutselig finner det for godt for å dra på byen. Jeg har verdens beste kjære for han sier ikke så mye mens vi er ute å handler. Han lider i stillhet. Det er derimot når vi kommer hjem han viser hvor lite han liker shopping. Da er det rett ut på sofan i joggebukse med snacksen i umiddelbar nærhet :)Jeg fant selvfølgelig ingenting, men endte opp med ei ny bukse og ei ny jakke. Jaja.



Meg og snuppa ute på byen.. må huske blitz neste gang.. Noen som er glad for å ha fått påspandert alkohol og inngang iallefall.



Tada :) Jeg fant bitsen. Herremin jeg ser ikke bra ut på kamera. Men det var en super kveld. Håper på gjentagelse rimelig snart. snuppa mi: I love you




Dagen derpå(altså i dag) flesket kjære pappa opp med grillmat. Det var jo sommer ute i dag med bikinivær så da sier det selg selv at man må ha grillmat. Det har heldigvis pappa skjønt :)

En av de bedre helgene jeg har hatt på lang lang tid. Jeg ELSKER sommer.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar