10.07.2011

Helg


I natt bestemte jeg meg for å gå en tur ut. Lei av å bare sitte inne hele tiden, og det var oppholdsvær så jeg tok på meg skoene og jakka og dro med meg kjære ut for å gå tur. Prøvde å få tatt bilde av himmelen i sin rosa drakt, men kameraet mitt egner seg visst ikke til slike ærefulle oppdrag.



I dag bestemte vi oss for å ta turen utenfor husets fire vegger igjen, å spise en is og jordbær. Det var sol og blå himmel da vi dro ut og vi fikk godt selskap av ei venninne og hunden hennes da vi satt der og spiste is. Kjøpte meg ei kurv jordbær og hunden var nesten like glad i jordær som det jeg er. Så da satt vi der alle fire og gjorde ingenting av nytte. Også kom skyene. Også kom vinden. Også kjente vi en dråpe regn. Også måtte vi hjem igjen. Fikk mld på telefonen av kjære pappa at E39 mot orkanger hadde vært stengt grunnet uvær. Ja i trøndelag gjøres ting ordentlig hvis det først skal gjøres. Med unntak av en hel dag med sol og blå himmel, det har vi litt å jobbe med enda. Må vel sette meg ute på verandan straks for jeg synes jeg hører det torder i det fjerne. Elsker torden.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar