07.06.2011

Herr piggsvin

I vår hage har vi piggsvin :) vi hadde to, men nå var det bare en igjen. Kanskje de var kjærester, men så ble det slutt og nå er det bare en igjen. Ja det tror jeg. Fikk ikke tatt så bra bilder, for Herr piggsvin er nemlig litt kamerasky. Driver og gjømmer seg i gresset og har pustebesvær. Lurer litt på om Herr piggsvin lider av astma. Det hørtes ikke bra ut der han ligger i gresset og peser.



Jeg fikk bestemme middagen i dag.. Det ble grilllmat det :) Og kjære er så lei av å få skylda for at at jeg spiser for mye grillmat så han lurte unna en del grillribbe. Det tror jeg var lurt for jeg var stappmett da det endelig var tomt på tallerken. Hadde det vært mere så hadde jeg spist mere. Sånn er det med grillmat. Hver eneste gang spiser jeg med nesten dårlig på grillmat for jeg stopper ikke før det er tomt. Må slutte å spise grillmat. Begynne å spise epler og bananer og druer å sånn istedenfor. Fortsatt god tirsdag.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar