31.05.2011

Shopping


I fjor var jeg på Ullared. De som har fulgt med serien på tvnorge vet hva det dreier seg om. Shoppinghjertet mitt holdt på å gå istykker av glede da jeg var der. Trangen til å shoppe er her igjen. Jeg må ha gått naken hele fjor sommer, for jeg har ingenting å ha på meg til sommern som kommer i år.

Omtrent som dette så det ut da jeg var ferdi med å handle på Ullared i fjor. Fylte opp handlevogna, gikk i kassen for å betale, la fra meg varene i bilen og gikk inn igjen for å fylle den opp enda engang.Bilen har ikke ett enormt bagasjerom, men det er mer enn stort nok. Helt til man tar turen til Ullared. Da bør man helst leie campingvogn. Først da er det kanskje mulighet for å få med alt du hadde lyst til å kjøpe. Kjøpte meg ny bil i år... nei, VI kjøpte bil i år, en stasjonsvogn, så hvis jeg ender opp i Ullared igjen er jeg forberedt.Kan handle dobbelt så my. Håper på en Ullared tur til neste år kanskje. Si fra om du vil bli med. Men du må kjøre egen bil. Har ikke plass til deg og bagasjen din sammen med mitt. Så sånn e det med den saken.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar