24.05.2011

Hagestell



På tide og få klippa plena, så kjære tok på seg ansvaret og fikk klipt ferdig den enorme plena vår. Har vanlig sånn dytte-bortover-plena gressklipper, men siden plena ikke er jevn, og det da er stor fare for å fyke over styret, er det lettere med en slik snerten liten sak istedenfor.
Og jeg har vært å handla meg snertne hagehansker så de måtte jo brukes.

Flittinge meg som luker ugress der jeg har tenkt å ha blomsterbedet mitt. Tror det kommer til å bli ett bra bed bare jeg får handla inn nok blomsterjord og bestemt meg for hvilken blomster jeg vil ha oppi der. Vanskelig for å bestemme meg. Ender vel opp med ingenting.


Før og etter bildet av blomsterbedet. Jada.. resultatet ble bra det.All steinen fant vi nedgravd i hagen da vi fjerna bjørke treet i fjor sommer. Litt ugress igjen enda, men mangler rett verktøy for å få det opp. Håper på godvær til helga så jeg får gjort ferdi det andre blomsterbedet mitt og kjøpt inn blomster og jord.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar