15.05.2011


Da har årets MGP gått av stabelen UTEN norge, og Aserbajdsjan har vunnet. whoho. Husker ikke engang hvordan sangen går. Så bra var den. Jeg for min del stemte på ett annet land. De gjorde det ikke så aller værst. Men siden jeg da stemte har jeg også lov til å uttrykke meg om bidragene. så det så :P


Ellers så har jeg da funnet ut at hva det er jeg får sånn stygt eksem på hendene av. JORDBÆR. Fullstendig krise. Jeg som elsker jordbær. Uten overdrivelse. Jeg kan, nesten uten å tenke meg om, kjøpe jordbær av de som står å selger etter veien til 80 kroner uten engang å nøle. MÅ HA JORDBÆR. Så mye elsker jeg jordbær! Så det ser ut til at jeg går en jordbærfattig sommer i møte. Men jeg spiser kun jordbær på sommeren, så utslettet fikk jeg av jordbærsyltetøyet på flaske.. Du vet den uten klumper. Satser på at det er noe rart i den jordbærflaska uten klumper som gjør at hendene mine bryter ut i en ikke-kløende-men-grusomt-ekkelt-å-se-på tilstand.

Også så jeg film i går.. HAHAHAHAHAH. det er den mest geniale filmen på lange tider. hihihi som jeg lo. Grusomme meg. Ikke jeg, jeg er bare snill, men filmen altså. Se den!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar