18.04.2011

sweden

Søstra gikk amokk med kameraet og tok bilder av svensk vei og både levende og ihjelkjørte lemmen. Vi er ikke spesielt imponert over svensk vei selv om den skal være bedre enn den i norge. Men sverige har de da ett yrende dyreliv. Vi er ikke sikker, verken jeg eller søstra på om det var en sånn orr høne eller noe av det slaget (slik som man jakter på og serverer til middag) vi så stående i veikanten eller om det va noe annet, men vi tar sjansen på at det var det. Og lemmen. Vi så 4 levende og en hel drøss med ihjelkjørte. Jeg prøvde å unngå å kjøre på de, og det gikk bra :)

Også har jeg fått skoene mine :) Se så pen :) Køpte ett par i svart også, men de hadde DHL ikke klart og levere fordi de visste ikke hvor Åre var!! det kunne de fortelle oss etter at kjære har ringt å snakket med posten i sverige, UPS og DHL i over èn time. Pussig at de andre varene jeg bestilte kom fram uten problemer. Vi gleder oss ikke til neste tlf regning for å si det sånn.. Men kjære fiksa biffen og jeg venter nå telefon fra sverige innen få dager om hvor skoene mine befinner seg. Ellers så er ikke dette siste gangen jeg sender varene min til sverige. Herremin for en genial oppfinnelse. Post restante. Og det er fullstendig lovlig. Det er jo det beste. Leste om det i byavisa.Linken er her-----> http://www.byavisa.no/byavisa/artikler.php?artid=71
Fortsatt god mandag.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar