04.04.2011




Etter å ha spist kaker og muffins i hele helga og stort sett gjort ingenting siden jul er det vel kanskje på tide å få trimma litt. Så æ tørka støv av Nintendo Wii maskina, og satte i Wii active spillet som ble kjøpt en gang i fjor. Fikk virkelig satt igang hjertepumpa og på slutten var jeg litt sliten å egentlig veldig fornøyd med meg selv som hadde vært såååå flink t å trene. HAHAHA. Jeg var ikke ferdi. Det var kun oppvarming det. Treninga hadde ikke begynnt enda. Mista litt motet, men det var bare å fortsette det. Skal man se ut som Megan Fox til sommer e det vel ingen kjære mor. Bare å bite tenna sammen, å riste løs. Og jeg som har så fin og rosa Wii. Synd at den ikke blir brukt oftere. Men det skal det bli en ordnings på nå.
I helga fikk jeg også en hel del blomster. Pene blomster. Problemet med å få så mye blomster er at jeg på langt nær har nok blomstervaser til alle blomstene mine. Så noen blomster havnet da oppi helt vanlige drikkeglass. Man taver hvad man haver er det vel noe som heter.
Også var vi da så heldig å ha skikkelig herlig vår vær i går. Å når det er sol ute, blå himmel og plussgrader nok til å sitte i t-shorte, så sier det seg selv at man må finne fram grillen og grille. Dårlig med grillmat her hjemme, men pølse og bakt potet funker det også :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar